BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 6 august 2010

Red=rrrrrawr !

Rosu.Hmm,inainte chiar uram culoarea asta.Mi se parea..Nu stiu.Cand eram mica mama ma imbraca numai in rosu.Toate rochitele mele erau rosii.Si am observat asta dabia cand Blinky mi-a aratat o poza cu mine cand eram mica imbracata in rosu.
Am unghiile rosii.In momentul asta sunt imbracat in rosu.Adica tricoul e rosu.Chilotii sunt cu chestii rosii si mananc cirese.Care sunt?...ROSII.
Imi plac rosiile.Mereu mi-au placut.
Capsunile.Iubesc capsunile.Ele sunt tot rosii.
Sangele e rosu.Pe bune?Bine,lasand afara obsesia mea de sange(si a Ioanei:">) sangele e buba.
Rosu e culoarea pasiuniiii . Mrr . Trebuia s-o zic=)).
Culoarea semaforului se face rosu cand trebuie sa te opresti sa nu fii calcat de o masina rosie.Respir.
ROSUUUUUUUU ruleazaaaa \m/
Rosul iti salveaza viata.
Nustu de ce am zis asta.Am probleme!^^



postarea asta e facuta la cea mai mare plictiseala . VOTATI CU ROSU .




0 comentarii: