BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 10 august 2010

Excuse me?!

Aaa,postarea asta o sa fie din experienta traita azi.
Dupa ce ma exaspereaza mama sa merg cu ea la cumparaturi,ma convinge doar cu o pereche noua de skateri.
Ajunse la Walmart o tipa(negresa) era sa dea cu masina peste noi.
Aia:What the heck?!Watch where the fuck are you going,bitch!
In mintea mea..OU!Ar fii trebuit sa-ti tii gura.
Mama:Pardon?!Irina,zii vreo doua!Ca nu ma pricep s-o injur.
=))Ok.
Eu(spunandu-i ciorii din masina):Calm down meam!Whe are sorry...But..
Mama:SORRY?!Era sa ne calce pe trecere!Si tu ii zici SORRY?!Si m-a facut bitch!Listen up you..("cum se zice la cioara?"imi sopteste mama)..
Eu: Crow..?
Mama: Suna naspa.Listen up you CIOARA!Nobody calls me a bitch!You almoust kill us you crazy women!
Aia:EXCUSE ME?!Who the fuck are you to call me crazy?!
Eu ma uitam la amandoua cat de temperamentale puteau fii..Si am actionat.
Mama:You know what?!Go to hell !
Aia:Oh,noo,Ouu,you didin't say that!YOU DID NOT SAY THAT!
Eu:Oook,ladies!Let's calm down...Take a deep breath...Andd..
Aia:Jesus is here with me and He will punish you!You will burn in hell,mexican bitch!
Eu:Mama,las-o,e nebuna.Tee roog,hai in magazin ca incepe sa...
Mama:Ia mai dute-n engleza ta!Da-te dracu de cioara!Ca mai bine te injur in romana si ma descarc!
Am luat-o pe mama de mana si am tarat-o in magazin=)).Ook!
Tipa de la casa era negresa.Si i-a luat cu 20 de de centi mai mult lu' mama.Pfuiii!
Mama:Excuse me meam,but it's 20.20,not 20.40!
Aia:The taxes meam...
Mama:Mda,bine,cum zici tu.
Eu:Have a nice day!^^
Pe drum am dat drumul la radio.Si canta Usher-OMG.
Mama:Asta e cioara?
Eu:Aaa..E Usher mama..Da:-?..
Mama:INCHIDE-L.
=))
Ziua asta a fost chiar amuzanta dupa mine,chiar daca mama cred ca a devenit cam rasista..Eh,o sa-i treaca!^^
Acasa i-am povestit lu' tata si evident a facut misto de noi incontinuu.(Adica de mama si injuraturile ei in engleza).

=)).Zambeste si iubeste bai=)).A,da . + buba !

P.s. : La multi anii maa !>:D<

1 comentarii:

Babirusa spunea...

mor aici ma =)))))))))))
ti'am mai zis ca mama ta e geniala :x ?
<3 ily you 2 b-)