BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 6 august 2010

Ciaciing !

WARNING!This post it's fucking random .
Please don't freak out.Enjoy idiotenia maxima!:*

Seaalutations mi lovers :x ! HUG
Ma doare spatele.Giiizas,chiar ma doare!

PALARIE !!!
Ce palarie ma?
PALARIE!!!

Ok...Palarie.Da ce legatura are cu postarea asta?
E ROSIE :x:x:x:x!!!!!!!^^
Nu,postarea despre rosu e mai jos.

Stii,exista momente in viata cand ai momente de...GOLIRE totala a mintii.Si iti vin idei absurde si ciudate si cuvinte caree nici nu exista.

Zumaaa!Are bile.Muulte bile...PROBABIL.

Ninoninoninoninoninoooo...Aud...Aud!Aud o ambulanta.
Ai observat vreodata diferenta intre ninonino al ambulantei si ninonino al politiei?Da,asa,Ahah!Dadaa!Daaa!=)).Nici eu.

Monstrul din dulap s-a imprietenit cu monstrul de sub pat...Se joaca carti.Monstrul din dulap l-a batut la macao pe monstrul din frigider...


-Mami,mami!!Buba!!Buba!!
-Unde?Ai cazut?
-Nuuu!Asa a facut Irina cand a vazut un baiat dandu-si tricoul jos si udandu-se cu o sticla de apa minerala in slow motion si dupa cerandu-i numarul si si !!
-CE?!
(Nu,nu s-a intamplat asta niciodata si sper sa nu se intample=))!Urasc chestiile slow motion)
Dar imi place cand un tip iss da tricoul jos.Dar shhh ! :-$ .


MAMALIGA!!!!

No,mii asia dor deo mamaliga ca la mamuca'n ardeal.Brb,mancare la porshi.



Sex sex sex sex sex sex.(sunt virgina,nu sunt obsedata ,dar imi place cum suna)
Ca si coccis.Iiiii!!Ai zis coccis?!



Miss Aluna 2010.



Sigur,dupa ce ai citit postarea ma crezi la momentul de fata drogata,beata,sau cu probleme GRAVE.Nu.Sunt cu capul paici.Dar cum spuneam.AM CAPUU GOOL \m/.

Vreau sa mentionez ca mi-e extra super dor de Romania,in special de Ioana:x,Julia(14!!:o:o.LMFA:x:x),Anna:x si Ioana:x.Sper sa ajung nelovita de tsunami,nemancata de vreun aligator si nebatuta de un palmier.Iubirici :x !

PA!






0 comentarii: