BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 9 august 2010

Sort of..Talking to life

Era prea cald sa stau la plaja.Am mers in apa...Nori negri se apropiau dinpre ocean..Dar pe plaja inca era soare.Dimineata a fost reflux.Apa imi venea cam pana la genunchi,asa ca am inotat pana n-am mai atins nisipul si..Ma rog,pana m-a fluierat salvamarul ca trecusem de geamandura(sau bat nu stiu ce naiba era chestia aia).Doamne,cat de limpede era apa...Si calda.Prea calda.Marea era..Hm,cam suparata azi.Chiar nervoasa.Avea valuri dalea...Amenintatoare.Stateam pe spate si ma uitam la jumatatea cerului innorat..Si ma gandeam ce as mai putea scrie pe blog..Hmm..Un pelican...Doi pelicani..Pescarus!Ok,deja devenea plictisitor si tot naveam idee ce as putea scrie.Si atunci m-a lovit din plin!Un val al dracu de mare m-a aruncat cat colo.Si am inceput sa ma cert cu marea.Ea imi raspundea prin valuri si mai mari si si mai multi pestisori misunand pe la picioarele mele.Si nustu,cred ca de la val mi-a venit asa...Aiurea.Fiecare are pe cineva.
Marea are valul.Ploaia are fulgerul.Ninsoarea are fulgii...Observi?Feminin-masculin.Luna...Hm.Pamantul?Stelele e la feminin..Deci luam luna ca fiind bisexuala.Ok.Vantul..Pe cine are vantul?El are totul.Soarele are raza.Vezi?Nu numai fiintele sau oamenii sau plantele au perechi..Chiar si fenomenele ausi tot ce e legat de...Viata.
Alt val.Norii veneau,soarele..Ce facea soarele?A,frumos,soarele statea.Pai bine ba asta,aia vin si tu stai?Lupta,castiga-ti caldura!Nu lasa sa te manipuleze niste simpli nori gri care aduc ploaie si fulgere si tunete!Fii...A...Bar...aa..FII SOARE!=)).Trebuia s-o zic.Pur si simplu.Stateam acolo si vorbeam cu fiecare chestie.Ma rog,cu valurile ma injuram.Se auzeau deja tunetele.Si ploua.Probabil soarele a fost prea obosit..Sau mi-a ignorat vorbele.A,daa?!Bine,binee!Nici n-o sa mai stau la bronzat.Asa.Ca sa-i fac in ciuda.Si s-a oprit ploaia.Aa,ok!Imi retrag cuvintele(acum vorbeam si cu soarele).
Iar a inceput sa ploua.Acum ploua cu soare.Mai stau putin si ies.
Mama:Cu cine vorbeai ma in apa?Sau mi s-a parut...
Eu:Vorbeam cu totul.
Mama:Si te certai cu valurile.
Eu:Mdaa,si asta.

Ok.Postarea asta a fost chiar...Nu prea a mine.Dar stand asaa aiurea-n apa...Hm.Mi-a venit asa pe moment.Mdaa,e cam 3-4-5 dim(habar n-am,n-am ceas in camera) si mi-e somn.Daca iti mai vin idei de fenomene sau chestii care au perechi...Well,lasa-mi comm si o sa scriu in urmatorul post.Chiar imi place.Woaa,postarea asta e dedicata Ioanei ca stiu ca si ea are momente asa..Buba.Sper ca ai inteles ca fiecare are pe cineva al lui.Cum vei avea si tu..si eu.Vorbim mai multe cand vom fii numai 2 :">..Miss you:-<. am uitat(:.. ZAMBESTEEE ^v^ si IUBESTE + BUBA!

2 comentarii:

Babirusa spunea...

copacul are crengile.crengile au .. frunzele :-? dar copacul a cui pereche e ? :o3

Babirusa spunea...

auzi ? stii de ce imi aminteste postul asta ? :))
de melodia aia de care eram (sunt) obsedata El negro-ploaia :">
"pentru fiecare jumatate e o alta jumateteee"