BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 29 septembrie 2010

Undeva,candva?

NASPA!Vreme aiurea,stare aiurea,maine e o zi aiurea!Test la mate,test la geogra si etc si aaa!atat de nebuba,gaddd.
Vreau soaree,vreau caaald..vreau...
Pe vremea asta anul trecut...Hm.Pe vremea asta anul trecuuut...
Ah,chiar nu conteaza:-j.De fapt conteaza pentru ca a trecut totusi un an si...NU.
I miss you,i miss all the fucking things i did with you,isn't it obvious i'm still loving you?!No.
Azi in drum spre scoala ascultam o melodie in japoneza..Si treceam pe la paine si dupa am dat coltul si am vazut o scara.Atunci imi spuneai ca " aaa,Kyoto e capitala Japoniei! " si eu " E tokyo ma,ce-ai?!=))" Si tu tot o tineai p-a ta.Si dupa mi-am dat seama ca Kyoto fusese vechea capitala a Japoniei si Tokyo actuala.Deci pe jumate am avut fiecare dreptate:-?..
VEZI?! Stupid.
sayonara,my love.

0 comentarii: