BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 20 septembrie 2010

Brr

Azi dimineata m-am trezit si am deschis geamul larg.Am simtit mirosu toamnei.Mirosea a frig...Am inchis repede geamul si am cascat.Evident,m-am bagat la loc in pat si am mai dormit o jumate de ora.

12.Scoala.Evident ca nu avem tabla.La romana Eminescu nustu ce,la mate profa a lipit foi pe geam pe post de tabla.
Mircea:"acu sa ne cheme la geam" =))
Batea vantul."Doamnaaa,ne zboara tablaa" =))
La geografie...Eh.Nu stiu ce m-a apucat si am inceput sa scriu un nume pe banca(sub el l-am scris si in japoneza pentru ca toate caietele mele din a7-a sunt pline de...Numele ala) si amintiri au inceput sa-mi curga prin minte si cum si buba si ah si...Si-am tresarit.Am sters si m-am uitat la profa care nustu ce zicea de clima nustu cui si...Se suna.Ma rog,nu se suna(alt motiv pentru care scoala noastra este facuta de ras la stirile de la ora 5 de pe protv.Minunata scoala cu cel mai hitlerist director).
In sfrasit acasa.Evident,maine stres maxim.Trebuie sa mergem la niste copii dea4-a sa-i intervievam.Numai de ei avam eu chef.Maine?Maine sper sa ma trezesc din amintiri.

0 comentarii: