BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 27 septembrie 2010

Ce ce ce STUPID!

Mai demult..Cineva mi-a zis : " Voi o s-o tineti asa toata viata?!"
Bai,chiar nustu.Eu si asa sunt mai ciudata de felul meu si mereu zic ceva gen "NU!" si se cam transforma in "da..." . Nu are rost.E stupid.Nu.Doamne,ce-i in mintea mea?E trecut,past,PA!
Dar...Momentele alea...Stupide in care..Chiar credeam "Uau,deci asa e sa iubesti cu adevarat..." Indiferent de cum era acea persoana,cu defectele lui,cu toate chestiile...Eu il iubeam.
Nu.Prezent.PREZENT AM SPUS!Gata.Dar...Arghhh..stupid stupid stupiddd!Ce naiba ma apuca ?!
Trezeste-te.Scuze.Sunt proasta?Inca...?Nu.CACAT!Da.AAA!

Pana si Crazy Chicken a intrat in nostalgia toamnei si habar nu are ce e cu el..Si cu chestia aia numita "iubire,dragoste" bla bla...
(Nu l-am mai desenat in paint,scuzati-mi nepriceperea la desen).

0 comentarii: