BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 12 martie 2010

No inspiration .ドゥダ ^.^

Vreau sa scriu ceva.Dar n-am inspiratie.

Dar nu stiu ce.si tot n-am inspiratie.

N-am inspiratie.

Dar vreau.

Frate,vreau sa fie cald.si tot nu mi-a venit inspiratia.

Nu,nu asta vreau sa scriu.nici acum..

Frate,la scoala e stres.Ah,simt ca vine.

Nu,nici asta.

Frate,mi-e dor de varsta de 13.Unde esti ma?

Nu,nici asta.A!Nu..Frate vreau inspiratie!:

Frate,esti cam obsedat.Deja me sperii.Take it easy.Inspiratie Inspiratie Inspiratiee.

Nu.De fapt ba da:-?..Serios,termina:)).Ce a fost a fost..Eu nu cred in dragoste la prima vedere.

Nu.E aiurea.inca nu mi-a venit.

Fratee,e primavara:E martie,e12 chiar!..inca nu mi-a venit.

Nu,nici asta.

Pe 19 e ziua Ioaneeei:x.Te iubeeeeessccc micuta meaa>:D<.te iubesc te iubesc te iubesc:x.Hei,inspiratie!Cutu,cutuuu.

Hmm..:-?

Mai ai 7 zilee de 13 :x.BUCURA-TEE:x.haiii pis pis pis.haii inspiratie.

UNDE MATA ESTI?!

Stiu,a fost tampita postarea=)).Dar vroiam sa scriu ceva:-l.Chiar daca a fost fara inspiratie.

アンドレイ<>

Si さようなら>:D<(sayonara gen:">)

0 comentarii: