BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 15 martie 2010

Graav !

Iar?Din nou?De ce?Ce cacat.Aiurea.
Fratee.Te foarte urasc.De ce?De ce?De cee?Ahh.
Imi vine sa tip.Sa urlu in gura mare :OBLIGA-TEEE PE TIINEEEE.
sau :DA' EU CEE SUUNT?!PATE DE FICAAT?!
Evident ca's prea proasta s-o fac.
A,si normal ca miercuri voi manca popcornul cumparat de Teo pentru ca VOI CASTIGA pariul chiar daca nu vreau.
Mi-ai mancat viata 7 ani!7 ANI.
Din nou si din nou si din nou..Nu mai scap odata de..Cacaturile astea care nici nu stiu cum sa le zic?..
Acum 2 zile am facut ceva si nu sunt mandra.Sunt chiar dezamagita ca n-am putut sa ma abtin.Sa ma las.Eh,asta e.Scuze pig:o3.Stiu ca vrei sa ma onmori.E vina lu' Mircea(pt ca n-am pe cine sa dau vina:d)
O,super!Acum nici nu mai intri pe mess.;)

Te rog nu intreba :*.Multumesc.^:)^

0 comentarii: