BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 26 martie 2010

Fum,praf,scrum..Atat.

Stii,acum ii dau dreptate Ioanei.Lucrurile dupa care tanjesti atat de mult se dovedesc a fi nepotrivite pentru tine.Ok,n-am crezut pana n-am patit-o si eu.Starea mea?De cacat.De ce?Nu conteaza.S-a dovedit inca odata ca deciziile pe care le iau sunt aiurea.Cand te vad respir adanc si imi zic ca nu esti cum credeam.Imi repet asta de vreo 2o de ori si dupa imi dau seama ca de fapt te-ai schimbat.Esti altfel acum.Te vreau inapoi.Pe tine,tu...Cu care radeam pana nu mai puteam si ne bateam joc de tufa,de la care mereu copiam la mate si la istorie..Stiu,acum nu mai pot sa fac asta.Nu mai pot nici sa rad cu tine pana ne dau lacrimile.Am crescut,ai crescut,te-ai schimbat...
Poate ca ma insel.Poate ca inca mai e ceva care sa-mi aduca aminte de tine..Tine.
Dar nu pozele de cand eram mici.Trebuie sa gasesc ceva si nu ma las pana nu ma conving singura ca nu mai esti tu...
Cel mai dureros mod de a-ti fi dor de cineva este sa il ai langa tine,stiind ca niciodata nu va fi al tau..

0 comentarii: