BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 3 februarie 2011

Na ma d-astea

Vacanta distrusa.Ciuruita,spital,medicamente,chestii naspa.
Pe langaa asta..Mai am doar 9 zile de 14 .
Frate,timpul trece al dracu de repede.Ce pot spune,varsta de 14 a fost..Plina de chestii.De toate genurile.Pot spune ca a fost cam dureroasaPe plan sentimental.Dar si super buba..Ehm,sunt fericita,ce dracu!Daon masa de raceala.pneumonie,ce cacat am,dai in masa de plamani,daon masa de..dee DE !! Nu-mi stric eu cheful de la asta.Toate trec.
Ii multumesc Anei ca a ramas cu mine in spital si ca ma lasa sa o tin de mana la fiecare injectie!Te super buba ! Si imi doresc sa nu mai trecem prin paturile alea(in special tu=)) ) , sa nu mai primim teapa de la ala cu restu cand ne luam ciocolata calda sau mini croasante si chipsuri, sa nu mai stam in salon cu o tipa care nu mai tace din gura(dar totusi a fost de treaba),sa nu mai mergem la acea mirifica toaleta cu "lumina" =)) , sa nu mai mergem niciodata acolo!! Ma rog,la radiografie putem sa mai mergem ca mi-a placut:">.Ilysm.
Azi,mersi ca ati venit Mircea,Ioana,Pig si Blinky sa-mi mai inveseliti ziua>:dNananananaa,mi-e frig.Super hug .

0 comentarii: