BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 5 octombrie 2010

Buffie m-a batut la macao!:|

Paiii,ce fac eu intr-o marti libera, ploioasa,urata si nebuba?
-trezit la 9:23
-omleta cu sunca !:">
-tv
-dormit cam o jumatate de ora
-ciocalata calda+nu plange sub clar de luna
-popcorn
-o sun pe mama sa ia mai mult popcorn
-vampire diares
-the cleveland show =]
-family guy
-Stefy tinandu-mi de urat pe mess,ily buba
-Tv
-desenat(mai exact banda desenata Crazy Chicken)
-Ciocolata
-si mai multa ciocolata
-90210!! :x
-certat cu mama b-)
-mai multi nervi facuti cu mama
-muzica la maxim ca s-o stresez si mai tare
-japoneza
-il sun pe tata sa-i reamintesc sa-mi cumpere papagal!evident imi spune ca-mi ia de Craciun
-il sun din nou pe tata sa-mi ia popcornul pe care mama nu l-a luat
-film pe hbo
-cantand si urland prin casa
-jucand carti cu monstrul de sub pat,Buffie
-innebunind-o pe mama ca mi-e pofta de Kfc
-sunat again pe tata sa se opreasca si la Kfc
-KFC!:x
-baie cu muuulta spuma
-halat pufos si verde
-ciocolata si scris pe blog.
Pot sa ma distrez si in casa.Data viitoare o sa-mi plimb cainele imaginar . Buba !

2 comentarii:

Anna spunea...

cainele imaginar ? sa fie oare bella =)))))))?
imi place post-u B-). btw vreaau kfc. mi-ai facut pofta de kfc :-< cum ne indopam noi la kfc ba in crangasi, ba plaza =))))))))))

Anonim spunea...

Morala...nu jucati macao cu Buffie