BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 18 decembrie 2009

iar e iarna.

Ce ciudat/:).Cum sa fie iar iarna?Am iesit deja afara .Nu trebuia.Nici nu m'am gandit la mintea diabolica a lui blinki.:-s.Dar mi'a placut.Am iesit afara cu cei pe care'i iubeam cel mai mult\m/.Asta imi stabilisem de mult:-j.Ne plimbam si simteam cum fulgii ne gadila fata.Ma rog asa simteam eu.Nu e vina mea daca ceilalti nu puteau face diferenta intre viscol si fulgii care cad usor[-(.Cred ca eu am gresit:-?.Nu conteaza.hmm:-?..Ma miram eu de ce parul meu era gen de gheata:">.Cata:"Dudaa:x !Ai floci de gheata\m/."Si cum sa nu mentionez ca Bliniki e cu Ioanaaa !Blinkiii e cu Ioanaaa! Blinkii e cu ioanaa!.nanana\m/.si Flori:"Asa!acum bagai si limba !=))" Mi'a fost frig de m'am pisat pe mine.Dar ce conteaza?E IARNA BAAA:x.IIIHAAA\m/.

0 comentarii: