BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 1 iulie 2009

"In drum spre burtica literele s'au ratacit"

Desenul meu preferat reprezinta titlul.Deci.BA!E 1iulie;x.Si da.:">.O ador.Ma trezesc la 12 si intru pe mess in graba ca asa parca mi`a zis Julia aseara.Specimenul acesta adorabil si va readuc aminte unul dintre cele mai periculoase..M`a bagat in conferinta.Specimenul Flori vrea in Herastrau.Alea vin la mine.Flori a venit cu skateul la cerinta specimenului Julia.Mergem in Herastrau.Acolo o urmam pe Flori care ne ocoleste ne vreo 3 ori si tot nu stiam ca skateparkul e langa noi.Mergem acolo si vedem cativa skateri si rolleri si bikeri BUNI.Vreau sa va spun ca am devenit cea mai buna prietena cu rotile juliei de la heelys..Ma rog.Flori trebuie sa plece.Mergem si desigur ca iar imi uit telefonul la ea.Ma intorc pana la sir si mi`l iau.Dupa merg cu Julia la a mea casa.Bagam in noi.Ii arat niste poze cu mine.Julia"Arati ca un copac=))" EU"Aveam 5 ani:-L"..Dupa cateva fotografii Julia il descopera pe Axel care de fapt era tata cu capul in jos:)).Avem pofta de fitosice!=P~.HAI.Mergem sa ne luam bilet ca Julia a bagat spaima in mine:)).Coboram la Moghioros doar pentru gogosi!Ne intoarcem si ne prinde un dus mega bun>:D<.mai tarziu descopar ca porecla lu tata era Axel=)).pa!

0 comentarii: